| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 第一次飲醉酒 |
|
尋日系我大佬結婚
所以我前日既下晝已經番左大陸
跟住尋日我8點鐘就比人叫左起身
勁吾ur囉
嗌醒我又話要我做迎賓
之後就叫我系屋企坐
坐到10點幾先叫我上車= ="
之後又搭左幾個字車
終於去到我阿嫂果度
就系果班大人去開房既時候
我終於學識左揸車
吾系電單車喎
系私家車
雖然話識就系識
不過都吾系好敢揸
驚炒車
我大佬開左新娘既房門之後
去食飯
呢個時候我先發現
原來10幾部車入面有一部系寶馬喎(嘩!!!勁牙...)
之後去到酒樓啦
甘就搵位坐喇喎
點鬼知
勁多人
一個空位都冇
之後最恐怖既事又發生左喇
又要我同我表哥去d細路枱坐...-0-"
勁無奈...= ="
好彩大約半粒鐘之後就食完
開車番新娘屋企...-0-"
番到去我又系度玩揸車(差d炒左落個水塘...= =")
好彩我技術好
及時停到車
之後無啦啦落雨
我表哥變左落湯雞
而我就全程冇落過車
所以水都冇滴
不過我表哥勁狗
將d水整哂落我度
搞到我濕哂
甘跟住又過左一陣
出發番屋企
甘由於我同我表哥玩到架車濕哂既關係
所以要換車...-0-"
就留低左原先果部車系果度
揸左另一部車走
番到我屋企果便
一落車就見到d人圍埋哂去新娘度
甘我就緊系即刻同表哥番我屋企啦
點知一入去我媽就行出梨話去我大佬度...-0-"
佢話要去果度飲侄媳婦茶...-0-"
果時無奈得我牙
但系佢地又鎖左門喎
甘我同我表哥好無奈甘去我大佬度勒
不過都好彩既就系
我收左幾百利是
但系又比我媽羅左一半有多= ="
我媽果d飲完茶之後
終於可以番我屋企
一番到去我媽又問我去吾去洗頭
甘之後我表姐同表哥又話去
甘就一齊去囉
去到大約4點幾5點就番屋企換衫去飲
整頭牙換衫牙果d搞左粒幾鐘
去到酒樓都已經6點半
一去到我就坐左系主婚人果圍
勁無奈
坐坐下我同我表哥比我媽捉左去果班變態佬果圍
一坐低佢地就問我飲咩酒
果時枱面有3種酒
包括啤酒,紅酒同威士忌
甘我就緊系要紅酒啦
最初我以為飲一杯就算
點知果班友真系變態既
不停甘灌我飲
由7點鐘一直飲到8點半
我飲左兩枝半紅酒
兩罐啤酒
同一杯威士忌
結果
飲完杯威士忌之後我終於失去左知覺(果時都仲未上完哂菜...= =")
聽我媽講話我醉左之後冇亂講野(好彩...-0-")
不過講真
醉既感覺都吾錯
雖然就系辛苦左少少
但系我發現左一樣野
系我醉左果段時間
我個腦淨系諗緊一個人(邊個吾講...= ="吾洗問我...)
原來醉左之後真系吾會記得d吾開心既野架
之後我就比人送左番屋企訓教
訓醒已經今朝9點鐘
之後聽我表哥講
我尋晚嘔到9彩
仲要嘔左落佢度
所以今朝比佢鐘左兩野心口...-0-"
|
| 刊登時間:2007-03-25 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 144 | »
|