╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 3 月 25 日  星期日  

 

 

第一次飲醉酒

尋日系我大佬結婚

所以我前日既下晝已經番左大陸

跟住尋日我8點鐘就比人叫左起身

勁吾ur囉

嗌醒我又話要我做迎賓

之後就叫我系屋企坐

坐到10點幾先叫我上車= ="

之後又搭左幾個字車

終於去到我阿嫂果度

就系果班大人去開房既時候

我終於學識左揸車

吾系電單車喎

系私家車

雖然話識就系識

不過都吾系好敢揸

驚炒車

我大佬開左新娘既房門之後

去食飯

呢個時候我先發現

原來10幾部車入面有一部系寶馬喎(嘩!!!勁牙...)

之後去到酒樓啦

甘就搵位坐喇喎

點鬼知

勁多人

一個空位都冇

之後最恐怖既事又發生左喇

又要我同我表哥去d細路枱坐...-0-"

勁無奈...= ="

好彩大約半粒鐘之後就食完

開車番新娘屋企...-0-"

番到去我又系度玩揸車(差d炒左落個水塘...= =")

好彩我技術好

及時停到車

之後無啦啦落雨

我表哥變左落湯雞

而我就全程冇落過車

所以水都冇滴

不過我表哥勁狗

將d水整哂落我度

搞到我濕哂

甘跟住又過左一陣

出發番屋企

甘由於我同我表哥玩到架車濕哂既關係

所以要換車...-0-"

就留低左原先果部車系果度

揸左另一部車走

番到我屋企果便

一落車就見到d人圍埋哂去新娘度

甘我就緊系即刻同表哥番我屋企啦

點知一入去我媽就行出梨話去我大佬度...-0-"

佢話要去果度飲侄媳婦茶...-0-"

果時無奈得我牙

但系佢地又鎖左門喎

甘我同我表哥好無奈甘去我大佬度勒

不過都好彩既就系

我收左幾百利是

但系又比我媽羅左一半有多= ="

我媽果d飲完茶之後

終於可以番我屋企

一番到去我媽又問我去吾去洗頭

甘之後我表姐同表哥又話去

甘就一齊去囉

去到大約4點幾5點就番屋企換衫去飲

整頭牙換衫牙果d搞左粒幾鐘

去到酒樓都已經6點半

一去到我就坐左系主婚人果圍

勁無奈

坐坐下我同我表哥比我媽捉左去果班變態佬果圍

一坐低佢地就問我飲咩酒

果時枱面有3種酒

包括啤酒,紅酒同威士忌

甘我就緊系要紅酒啦

最初我以為飲一杯就算

點知果班友真系變態既

不停甘灌我飲

由7點鐘一直飲到8點半

我飲左兩枝半紅酒

兩罐啤酒

同一杯威士忌

結果

飲完杯威士忌之後我終於失去左知覺(果時都仲未上完哂菜...= =")

聽我媽講話我醉左之後冇亂講野(好彩...-0-")

不過講真

醉既感覺都吾錯

雖然就系辛苦左少少

但系我發現左一樣野

系我醉左果段時間

我個腦淨系諗緊一個人(邊個吾講...= ="吾洗問我...)

原來醉左之後真系吾會記得d吾開心既野架

之後我就比人送左番屋企訓教

訓醒已經今朝9點鐘

之後聽我表哥講

我尋晚嘔到9彩

仲要嘔左落佢度

所以今朝比佢鐘左兩野心口...-0-"

刊登時間:2007-03-25 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]