| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006-12-20 |
|
今日系2006年12月20號
我呢世都會記住呢一日
原因我吾講
等你地自己慢慢參透啦
總之就同一個人有關
邊個我又吾講喇
自己慢慢諗啦
仲有
諗到之後吾好問我
總之你覺得系邊個就系邊個
放假嚕~
今日系2006年最後一日番學
估吾到系甘.....
無奈= ="
今朝早
我起左身之後
系個雪櫃度拎果兜啫喱出梨
好彩我尋晚用左10幾層保鮮紙包住左佢
如果吾系今朝都吾知點羅番學校
吾知點解
今日每一堂都過得好快
到左放食飯
我就出去買野啦
買左16粒珍寶珠
之後又同佢地去買野飲
勁無奈
去到果幾條友淨系系度玩
最後又揀得兩set16罐裝
番到學校
我送哂d珍寶珠
之後開party
吾知系咪之前d party好玩得濟
今次呢個我覺得好無聊
本來有一份禮物諗住比CK姐
本來又諗住放左學先比佢
但系佢今日話佢去果個CHRISTMAS PARTY
甘我就系個PARTY度比左佢
放左學之後
吾知點解我突然間諗起一個問題
其實呢個應該當系一個煩惱
呢個煩惱我由46日之前開始諗
到左今日
我都仲系諗緊
你地都吾洗問我系咩
總之同一個人有關
我一路系度諗
但系一路都吾明點解會甘
跟住我又跟CK姐佢地去左"行街"
佢地一路行
我都冇乜出聲
好快好快到左6點度
我同佢地番到文理門口之後
我就走嚕......
|
| 刊登時間:2006-12-20 07:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 144 | »
|