╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 10 月 30 日  星期一  

 

 

10月30號

今日系重陽節

去燒野食

一大早

8點半了哥打梨叫醒我

之後我用左一生人最快

半個鍾梨執拾

之後換左3

JELL左頭之後就出門口

去左黃大仙地鐵站

甘岩比我見到了哥

佢著左一件我沒見過既3

系一件黑色既3

好怪

之後我地去左龍翔百佳果層

阿賢同左生仲早過我地

真系怪

之後等左吾系好耐啦

文意姐出現喇

仲同埋羅雪塋同佢地A班個FD一齊

之後CK姐又到左

跟住我地就去百佳買野

勁無奈

佢地買左勁少野囉

當然

之後我地去下面買野

買左勁耐

勁無奈

買完了哥又話去幫左生買水

買左超耐

之後CK姐佢地走先

我就等埋了哥先

我系龍翔等左了哥勁耐

之後等吾到

我自己上獅子山先

去到又系見到得阿賢一個系度等爐

佢話左生同CK姐佢地又落左去

超無奈

我地等爐等左幾耐

等到一半都未有

我見到了哥喇

佢識上梨

都好D

之後大約到左11點度

又見到左生上梨

不過吾見左班女仔

左生話佢地要等黃麗翠

之後因為等爐等得太耐既關係

我叫文意姐幫我買D野上梨食

等左半個鐘左右

佢地又上番梨

我見到佢地手上拎緊既野我想死囉

得一包魷魚絲,一筒薯片加一包珍珍薯片

我羅左包珍珍梨食

食食下又同CK姐佢地玩下

又比左生佢地玩左一陣

我地等下等下

等到點幾鐘

終於有爐喇

不過D野好快燒哂

文意姐又叫人落去買

買左上梨又燒

跟住個羅雪塋又叫人梨同我地一齊燒

好無奈

大約到左4點幾

走人嚕..........

刊登時間:2006-10-30 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]