|
|
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
悶,  |
分類: 未分類 |
返學lu..
返學又會好早起身-,-(慘-,-
想訓晏d都吾得囉;D
想打死;p
好早on左♥msn....
好悶呀..
同我♥傾計啦♥$
記住係我主頁到睇我♥msn...之後加埋我♥
加完add我...
add左講乜水~.~
♥招緊fd..
同埋msn♥同名哇~
[;$♥mybabiii桌豬豬;p愛你..1Dayz`!
[;$♥mybabiii Din晴;d愛你..
|
| 發表時間:2010-09-17 06:52 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|