|
|
2010 年 9 月 7 日 星期二  |
好多人都係咁講-`  |
分類: 未分類 |
好多人都係咁講呢-?!`
大家都係同志們哇-`xd
難到你吾係?!-`
應該冇可能''
一定係[日日返學等放學]講完0v0
返到去好似冇返過咁...
根本就吾想聽-`囧-`
吾聽又比人話.''
有問題!!!
|
| 發表時間:2010-09-07 07:56 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|