為何總是要說"沒有幸福"與"會連累我"
我只是想證明我很認真
虛驚
卻賺了
賺了很多
我後悔 後悔早走冇陪你入去
我後悔 後悔諗左好耐先決定返身
我惱怒 惱怒每一次都只係識自己唔開心唔識做其他野
我自責 自責你個日睡眠不足係為左我等到十二點
我心痛 心痛感應住你喘既呼吸
Please let me know you are okay
And then I wll be pleased
No matter how many "the first" I lose
長大是個詛咒
將會奪去所有的東西
I really want to exchange with you
Just want to make you happy
也許 笑聲有罪