wongtsz

暱稱: 王子
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

×_new日記

轉日記
練波...好煩惱
又要送呀妹去補習喇
YEAH''' 呀媽睬返...
慘慘慘


"_訪客遺言XD

 
最近三個月尚無任何留言


My fds=]

 

ME的連結...

尚無任何連結



RSS Feed

2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天



好HOT呀..好支力呀 愉快

今日好早起左第[[奇怪]]``行行下...見到嬌[[2E的]]

好彩見到佢咋``真係好好好好好好彩呀'''

今日早會ENG SPEAKING DAY...好快上返去..

今日冇HOMEWORK做``好得閒..唔係好慣..=.=

MATHS``都唔知講咩'''好眼訓呀``

中史``呀SIR冇返...發夢'''

小息``落去換33...真係可憐呀...

打手球'''我又守龍``比人入左球'''嗚嗚嗚'''

打完``同KC,,CASSIA上左去廁所....點知走火警...

咁得地就落返去``全校得我地著PE 3...勁怪'''

上返去``D班個D人叫我同佢地守龍''[[佢地有一個人唔豬服]]

KAKA'''又唔小心比人入左球``次次都係咁...

落堂'''換3'''同好多人拎野上去'''有6袋野...重死喇...

LUNCH``睇帶...比MISS曾發現左我0既真面目'''哈哈

佢仲話我''[[溫柔,,大方..等等///]]搞到我勁無奈...

睇睇下'''有個人勁似我...不過我相估..18號之後就一D都唔同...

家政'''做公仔'''做得勁樣衰...冇心做呀'''

放學``去左打波'''打打打...好支力呀'''自己行返HOME....

走個陣'''慧妍同我講左D野''''令我唔知點咁'''

返到家...ON MSN問人野....其實MAYBE KC你都講得岩...

算啦..係你0既就係你..唔係你0既就唔係你..岩唔岩呀...

PS 仲有6日咋'''好擔心呀...好怕...



2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天



返學'''調位...唔錯0既週會 驚訝

今日又唔知醒``又係著冬季...hot死人喇...

夏季個條仲未搞掂'''天日應該搞掂..

早讀'''artX2佢地響度玩水``搞到個書包濕左...=/\=

中文``又冇文綜練...

小息``佢地又掟野...之後落左去搵TWL...

地理'''派卷...唔記得左幾FUN...

電腦``做得個DD野...

LUNCH``係SCH食'''

MATHS``派卷...又肥左...嗚嗚'''

ENG...DICT唔識...之後就同米高調位...

又係同呀小明坐''[[好過同呀毛坐]]

我都估到米高會同我調位嫁喇'''

週會'''講左鬼咁耐'''不過倀次週會0錯..[[D直覺都唔錯]]XDDDD

同YEE'''媚一齊行...返到屋企'''食食食....玩玩玩...

點知陳慧妍又打尼'''一個字[[煩]]...問我去唔去打波...

我咁NET''緊係唔去啦..


玩下先...[[好無聊呀..]]

--習慣題--
001> 用左手定右手食飯 : 右
002> 用左手定右手寫字 右:
003> 幾耐換一次床單 :唔定嫁喎
004> 去茶樓飲茶會自己再洗杯嗎 :會
005> 修剪手指甲會先剪左手定右手 : 左掛
006> 修剪腳甲會先剪左腳定右腳 :唔知嫁'''睇心情啦
007> 一日食幾多飯 : 小小囉
008> 沖完涼會先著衫還是褲 : 褲
009> 搭小巴會如何叫司機停車 :我唔搭小巴嫁...XDD
010> 看書會先看結局還是由頭開始看 : 我唔中意睇書嫁
011> 手表帶左手定右手 : 左
012> 手機是長開嗎 : 冇手機的
013> 每日打比邊個係最多次數 : 以前就係佢..宜家就係KC
014> 沖完涼抹完身的濕毛巾會如何處置 :放返去原來0既位置
015> 洗完頭會吹頭嗎 : 會

--選擇題--
001> 毀容定無仔生 : 2樣都唔簡
002> 日日家嘈屋閉定離婚 :同上囉...=.=
003>生暗瘡定痔瘡 :咩瘡都唔生呀
004> 比狗咬定中白鴿屎 : 問埋D咁0既野嫁
005>比人殺定自殺 : 大吉利事..   
006>睇醫生唔食藥定食藥唔睇醫生 : 食藥唔睇醫生
007> 比陌生人打,你會打返佢定打999 :打999 
008> 淨係可以洗一樣,你會洗腳定洗頭 :洗頭
009> 早餐想食栗米片定麥皮 : 栗米片
010> 想身體健康但偏肥還是model身型但貧血 : 2樣都唔簡''宜家咪幾好
011>比人話樣衰定性格差 :邊個話我..
012>多人追定無人追(包括男人同女人) : 我追人
013> 比人爆一個樽定狠狠打十巴 : 2樣都唔簡
14> 髮泥定噴髮膠 : SURE髮泥啦
015> 冷氣機定電視 : 好難簡喎...

--假設題--
001> 某日你在海中心遇難,如果只可以在船上帶3件物件去一個荒島等救援,你會帶邊三件物件 ( 選項:一把生果刀/ 一枝500mL的水/ 三根火柴/ 一條30呎長的棉繩// 5個啤酒
樽/ 一張單人床單/ 一對穿洞的膠水鞋/ 一塊鏡/ 3罐即食腸仔) : 一枝500mL,,一條30呎長的棉繩,, 3罐即食腸仔

002>第時個仔/女叫咩名 : 唔知
003>玩遊戲輸了被罰,你選擇被罰強吻定打把一個陌生人: 打把一個陌生人
004> 如果有一百蚊,但一日內要剛好用晒,你會點用 :BUY自己中意0既野
005>如果你搭的士發生車禍就黎死,你會同個的士司機講乜野:人渣車你渣車,,渣到你咁,,唔死都冇用啦..
006> 你想開一個怎樣的生日party:無所謂''但係佢一定要尼

007> 如果可以唔駛錢仲包埋材料、器材咁學一樣野,你想學乜野: 追女仔..XDDDD
008> 你想要細佬妹嗎? 為何想要或不想要:唔想..煩列死
009> 如果要你cosplay一個卡通人物,你會扮邊個:鋼鍊
010> 如果18歲時你或者女友大左肚,你會點處置個baby: 落左佢啦
011> 如果燈神顯靈比三個願望你,你會要乜野願望: 比曬LEE +城全部身家我,,同佢係埋一齊,,變到好令仔
012> 如果迪士尼請你扮演迪士尼裡面其中一個人物,你會扮邊個 :路人甲
013> 如果要學阿拉伯文、西斑牙文同西藏文,你想學邊一種 :冇樣想學
014> 如果去日本旅行要問路,而你不懂日文,對方又不懂英文, 全街
只有他一個人,你會用乜野方法向對方問路:唔知喎
015> 如果學校強制性要你參加一個天才表演, 你會表演乜野: 要先算啦

--喜好題--
001> 白切雞定豉油雞: 嚴焗雞..XDDDD
002> 喜歡punk定Lolita的裝扮比較多: 2個都唔LIKE
003> 咖哩雞飯定星洲炒米 :咖哩雞飯

004> 乾炒牛河定滑蛋蝦仁飯 : 滑蛋蝦仁飯
005> 鐘意食咩糖水:付足雞蛋
006>icq家msn: msn
007> 鮮奶定豆漿 : 豆漿
008> 雞蛋仔定格仔餅 :格仔餅
009> 排球定籃球 : sure籃球啦
010> 鐘意邊度的菜式 : 唔式

011> 喜歡哪間航空公司 :l don’t know
012> 元綠壽司定元氣壽司 : 元綠

013> 喜歡打街機定屋企打 :屋企
014> 世史定中史 : 世史
015> 物理、化學定生物 : all唔中意

--憎惡題--
001> 榴槤味定坑渠味 :坑渠味

002> 乜野都鐘意串人既煩人定遇到邊個都發晒姣既姣人 : 乜野都鐘意串人既煩人
003> 踩狗屎定比人嘔落自己個身度 : 比邊個嘔先
004> 被發現無拉褲鏈定被發現有 : 有..
005>口臭定頭臭 : 咩都唔臭就最好
006> 藥油味定殺蟲水味 :藥油味
007> 五音不全的歌聲定鑽牆聲 : 鑽牆聲
008> 蠢人定懶人 :蠢人
009> 見死不救的爛人定沒本事的自大人 :沒本事的自大人
010> 熟睡時響的電話聲定鬧鐘聲 :熟睡時響的電話聲
011> 嬰兒的哭叫聲定父母的訓話聲 : 父母的訓話聲
012> 搭車時肚痛定作嘔 : 作嘔
013> 發酒癲的人定蠻不講理的人 : 蠻不講理的人
014> 一腳踏兩船甚至幾船定搶人男朋友或老公 (女朋友或老婆) : 搶人男朋友或老公
015> 煙味定好勁的汗味 : 煙味

--突發題--
001> 如果你知道3個鐘之後你一定會死,咁你會點: 同自己中意0既人表白..
002> 你著乜野碼的衫: 5知喎
003> 你著幾多號鞋:41掛

004> 喜歡冷麵定湯麵: 冷麵
005> 如果你見到有架車就黎會撞到個小朋友,你會點做: 打999
006> 你左手而家做埋乜野:關你咩事呀

007> 你相信《相對論》嗎: 咩尼嫁
008> 你對宗教的看法是甚麼:冇
009> 你仍然會用手寫信給朋友嗎:唔會
010>你喜歡講電話嗎?如果喜歡的話每日平均會講幾耐電話:唔中意..睇下同邊個講啦

 



又係咁...第5次... 感動

今日差遲到'''返到去岩岩打鐘...

早會'''企左好耐...eng派卷'''好低fun唔好提...

中史...都係好低fun,,唔好提...

小息''做homework...

pth佢地唱歌''''我係咁諗埋個d野..又唱個d歌...

cry左'''第5次喇'''唔想有第6次'''

lunch同jenny返屋企...講講講

返到去'''開唔到門..原來係太大瘋///

食左d粥'''走人...

歷史'''最低fun''都唔好低...

中文...好差'''唔好提....

放學'''練波...好小人...練練練...好支力呀...

+上琴日青苗'''搞到個pat好痛'''

返到屋企'''好支力'''唔小心zzzz左...

呀媽返尼''''係度話話話'''

唔小心zzz左姐'''支力呀...又話我沖左涼先...

鬼唔知咩'''都話唔小心zzz左...