wongtsz

暱稱: 王子
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

×_new日記

轉日記
練波...好煩惱
又要送呀妹去補習喇
YEAH''' 呀媽睬返...
慘慘慘


"_訪客遺言XD

 
最近三個月尚無任何留言


My fds=]

 

ME的連結...

尚無任何連結



RSS Feed

2006 年 3 月 23 日  星期四   晴天



廳完之後''有小小妒忌... 無奈

唉'''呀媽又唔叫我起身'''差d遲到呀---食左d野'''好趕呀'''行嬌[[2e]]一齊返學``

返到去``見到家賢'''佢著左pe3...叫我借件3比佢'''

早讀'''冇書讀``拎左本綜練11出尼睇'''比twl留左''都唔知咩事'''-_-

artx2'''係咁畫個d字``好鬼死悶呀'''之後飛娥話我畫我好[[走廊透視]]..仲叫我參加個個寫生比賽[[好似係]]..

我都冇尼d天份0既'''我都係照住尼畫姐'''==...係咁畫'''

中文'''張sir好火爆呀'''又踢木台``又掟野'''

小息'''去左搵達達傾個個專題研習'''冇得食野...

地理'''fun組討論``電腦'''去2樓個個電腦室上'''好正呀'''

lunch'''食左盒飯...之後佢地上曬去補習``得返傻yee同雞雞...係度玩'''xddd

maths測個d野'''唔識呀'''之後就溫英文喇...

英文默書'''ok啦...

班主任節''咩野fun享喎'''之後寫左d欣賞你'''

寫左比rainbow,,cindy雞,,mary

mary,,manki有比我..thx呀'''

放學'''自己行返家'''冇bring key``好彩呀爸響度姐''

返到去''食野'''睇電視''玩電腦...

就尼補習個陣'''扒左係張木台度唔小心訓著左'''唔知係唔係訓過龍呢'''

個miss好似7:00先禁門鍾'''開始補'''

佢琴日要我溫個d野'''冇溫到...唔識'''做maths...部計數機響rainbow度'''冇得用'''嗚

補完'''去我呀婆度接返我呀妹...佢buy左個飯盒比我'''又係叉燒飯'''琴日又係...

呀爸呀媽今日又出左好9龍''''開心呀...XDDDDD

 

PS 家賢今日話我知'''佢見到....我寧願唔知好過喇'''我個陣好妒忌呀'''有D傷心囉'''真係唔想知呀'''後悔

測驗喇'''尼排應該唔打日記嫁喇''''

 

 

 

 



2006 年 3 月 22 日  星期三   陰天



又要練波又要補習'''好支力呀''' 滿足

今日又差d唔想起床''''搞搞搞'''又係食餅...走人'''返到去...早會'''

上課室'''狂做homework...engx2``悶死'''做唔到homework'''

中史'''好彩搞掂左本作業``好悶呀'''=_=''

小息``落左去食野'''好左好多野``上返去///普通話...短講'''默書'''有d呀毛提我'''

lunch'''比twl留左10mins'''落去buy左2個包...上禮堂睇帶''''

歷史'''抄野'''中文...作文...好悶呀'''放學..

本來搭的士'''不過諗諗下都係唔搭喇...搭輕x...去到'''個個廁所封左...去左體育館個個...

練練練''''打比賽...好支力呀'''唔想跑'''練完..去m記'''冇食野[[去左7仔buy左杯野飲]]

落去搭車個陣'''家賢話唔見左個袋...同佢上去睇下有冇'''睇左好耐'''點知冇

搭車走人'''返到家'''食飯盒''8:45補習'''好眼訓呀---

同rainbow,,t仔講返'''講下個袋...呀媽返尼'''煩煩煩'''\ _ /

 

 

 



2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天



寫大paper'''[[慘呀]] 不安

今日差d唔知醒'''冇人叫我起身...食左包餅``走人..行行下見到jenny'''同佢一齊行---

上返4樓拎書'''落返去上地理...點知隻雞冇返``好掛住你呀..[[一日不見如隔3秋呀]]''XDDD

早讀個陣``TWL又問我個個問題...[[唔識答]]'''地理``玩玩玩...

生活教育'''悶....IS測個D野'''做左幾題...唔識做'''小息....唉'''

TWL話我地知情不報[[佢地調位]]...落左去企'''好都老師呀...[[我地真係出名嫁姐]]

企企企'''TWL話寫大PAPER...1人1張'''女仔上去先``上到去'''寫完大PAPER...做曬D功課佢地都未返'''食左D糖..XDDD

佢地上尼喇'''個陣淨返小小時間...講左陣..''都0知洗唔洗補返TIM'''

LUNCH''buy成3個飯'''差d跌呀---食個陣'''講左幾聲8爪魚...嗚嗚'''比佢咬左一下呀'''未比人咬過嫁``

之後佢地上曬去補課''''得返我``傻yee``芷yan'''

music,,吹笛...冇bring...好悶呀'''zzzzzzzz左陣

maths,,做數...ok識啦''''放學....同jenny去搵謝海韻'''佢地話去盈豐'''我又去左...

行行下'''佢地又跑'''都唔知咩事[[傻傻地]]``去到buy左d野食'''食食下,,見到傻yee佢地'''

jenny走左'''得返我同韻...同佢一齊行'''行行下....佢叫我上去家同佢畫畫[[走廊透視]]..上左去''

好難畫呀'''我同佢畫'''佢同我做maths...xdddd....等價交換'''畫到6:00幾'''佢呀爸返左尼...

佢送我走'''咁我就去呀婆度食飯'''食左好多零食呀'''正'''之後食飯''今餐唔錯'''

食完'''洗碗.....坐左陣'''走人....返到屋企先知道部計數機借左比傻yee...咁我就即克on...問下佢...

點知佢地放左落我櫃桐'''冇得用計數機''''嗚...不過thx你地呀'''

呀爸呀媽佢地倀日好遲先返尼[[[正爆呀]]]....