`♥-)
`♥h0-]h0-)
`♥;;!?
`♥Because of you  I try my hardest just to forget everything
`♥Because of you  I don't know how to let anyone else in 
  
`600.60!?
 

 

 
 
 
 


wongyuenwong
暱稱: -♥婉婉`\3/'
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
`♥攰死-0-
`♥第4日-3-
`♥返學第3日-3-
`♥英語補習班-3-
`♥返學-3-
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
/\'' ~婉~的相薄/...
小嫻部落
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 572
今日人氣: 0
累積人氣: 4830
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


`♥攰死-0- 分類: 婉婉誌x)

 尼排冇心機打bg-0-!

金日打返先-)

琴日返越野隊-3-

第1次返'知道唔會好過-_-!

熱身4個圈-口-'跑學校-3-

跑完'做拉筋`

拉筋本來都唔係咩難事'

只係某d動作真係痛鬼死人>3<

做完'聽佢講野`

跑L-口-'死人囉-3-

L姐係禮賢+馬錦燦再+學校前面球場+公園再跑返番黎-口-'

千幾米-3-跑完好似死左咁-_-!

好彩我係新黎'唔係既話跑2個L-[]-'

之後跑完返番入學校;冇咩人-3-

坐係到等'等到其他人都番黎'

個個都好似死咁制-3-

之後跑5個學校- -又跑-3-

3個快跑'2個慢跑-)

超攰-_-!跟住又做拉筋'

金次拉筋好舒服x)之後做完走人xd

mel0dY跑L個時'比人整到跌低左-0-

跟住陪佢上去醫療室攞膠布`

搞左好來-3-跟住話去食野'

食完'返屋企=)

成身濕晒-0-!返到屋企衝入廁所沖涼\3/

沖完舒服晒xd跟住去搵阿爸'

同佢去書展^v^

正爆xd

由粉嶺企到去灣仔-[]-'

去到書展'多人到爆炸-3-

好辛苦先搵到小嫻d書-3-

買左2本xd

2本夠啦`太多睇唔晒x)

遲d商務都會出既'遲d睇完先去買啦=)

買左本珍藏版xd送左個電話繩'嘻嘻:)

其實係為左個電話繩先買本書-3-

跟住成身散晒咁制-3-返粉嶺'食飯=]

之後返屋企x)

金蕉起唔到身咁制-_-!完全冇力起身-3-

痛到阿媽都唔認得=.=

次次跑完都係咁-3-幾日都唔洗出街=3=

唔打啦'bi~bi~

係書展到見到家燕姐=]

尼個唔知佢係邊個-3-淨係記得佢做過飲食節目-_-!

1出會展就見到金紫荊廣場'

好多人-3-

仍然是你;;痴心也是錯-)`
0n ThE 0nTsIdE i'm Smi11iNg;;In tHe InSiDe I'm CrYiNg-)`;;
發表時間:2008-07-27 04:41 PM  c0mmEnT`唔該=] [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


`♥第4日-3- 分類: 婉婉誌x)

 金日第4日返學-3-

返埋聽日n後日就唔洗返lu=]

不過唔返學既日子都唔知點過好-.-

金日笑鬼死我囉xd

吉吉唔但至係傻`重係自戀囉xd

我唔想咁講= =但真係-3-

笑死我地全班xdd

金日上堂上得好開心^v^

金日學被動句同主動句=]

痴線嫁'個乜乜老師= =

走入黎問我地係咪f.1-3-

之後我串佢'升f.2囉喎-v-'

有個男仔話'著校服喎-3-

個老師反應都遲鈍既= =佢問左句唔知邊個邊個係唔係到'

跟住佢先gag到個男仔講個句- -入黎鬧人喎-[]-'

低能的'個男仔好慘- -

話我地浪費學校資源-3-我地比錢嫁'浪費學校資源`

你慳d啦>3<冇無啦啦入黎鬧人'痴q線嫁>3<

聽日默書-口-'為左比成績學校睇-3-所以先默書= =

金日放左學同我個好妹妹>3<n詠仔去左上水`;)

行左好來下'之後返左屋企lu=]

跟住返到屋企'冇幾來寶恩aDD我喎-v-'

問我出唔出黎- -好囉'咁6點2去搵佢- -

遲到-口-'s0r= =我都唔想'玩緊msn嘛xddd

之後出去同佢陪佢食飯同行街'

行到7點幾到啦'返屋企lu:)

星期6跑長跑-口-'都唔知點死好-3-

熱'唔係1個問題;曬先係1個好大既問題\3/

唔打啦'bi~bi~

仍然是你;;痴心也是錯-)`
0n ThE 0nTsIdE i'm Smi11iNg;;In tHe InSiDe I'm CrYiNg-)`;;
發表時間:2008-07-24 07:44 PM  c0mmEnT`唔該=] [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]