| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 27 日 星期日  |
| `♥攰死-0- |
分類: 婉婉的日誌x) |
尼排冇心機打bg-0-!
金日打返先-)
琴日返越野隊-3-
第1次返'知道唔會好過-_-!
熱身4個圈-口-'跑學校-3-
跑完'做拉筋`
拉筋本來都唔係咩難事'
只係某d動作真係痛鬼死人>3<
做完'聽佢講野`
跑L-口-'死人囉-3-
L姐係禮賢+馬錦燦再+學校前面球場+公園再跑返番黎-口-'
千幾米-3-跑完好似死左咁-_-!
好彩我係新黎'唔係既話跑2個L-[]-'
之後跑完返番入學校;冇咩人-3-
坐係到等'等到其他人都番黎'
個個都好似死咁制-3-
之後跑5個學校- -又跑-3-
3個快跑'2個慢跑-)
超攰-_-!跟住又做拉筋'
金次拉筋好舒服x)之後做完走人xd
mel0dY跑L個時'比人整到跌低左-0-
跟住陪佢上去醫療室攞膠布`
搞左好來-3-跟住話去食野'
食完'返屋企=)
成身濕晒-0-!返到屋企衝入廁所沖涼\3/
沖完舒服晒xd跟住去搵阿爸'
同佢去書展^v^
正爆xd
由粉嶺企到去灣仔-[]-'
去到書展'多人到爆炸-3-
好辛苦先搵到小嫻d書-3-
買左2本xd
2本夠啦`太多睇唔晒x)
遲d商務都會出既'遲d睇完先去買啦=)
買左本珍藏版xd送左個電話繩'嘻嘻:)
其實係為左個電話繩先買本書-3-
跟住成身散晒咁制-3-返粉嶺'食飯=]
之後返屋企x)
金蕉起唔到身咁制-_-!完全冇力起身-3-
痛到阿媽都唔認得=.=
次次跑完都係咁-3-幾日都唔洗出街=3=
唔打啦'bi~bi~
係書展到見到家燕姐=]
尼個唔知佢係邊個-3-淨係記得佢做過飲食節目-_-!
1出會展就見到金紫荊廣場'
好多人-3-
♥♥仍然是愛你;;痴心也是錯-)`♥♥
0n ThE 0nTsIdE i'm Smi11iNg;;In tHe InSiDe I'm CrYiNg-)`;; |
| 發表時間:2008-07-27 04:41 PM c0mmEnT`唔該=] [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
| `♥第4日-3- |
分類: 婉婉的日誌x) |
金日第4日返學-3-
返埋聽日n後日就唔洗返lu=]
不過唔返學既日子都唔知點過好-.-
金日笑鬼死我囉xd
吉吉唔但至係傻`重係自戀囉xd
我唔想咁講= =但真係-3-
笑死我地全班xdd
金日上堂上得好開心^v^
金日學被動句同主動句=]
痴線嫁'個乜乜老師= =
走入黎問我地係咪f.1-3-
之後我串佢'升f.2囉喎-v-'
有個男仔話'著校服喎-3-
個老師反應都遲鈍既= =佢問左句唔知邊個邊個係唔係到'
跟住佢先gag到個男仔講個句- -入黎鬧人喎-[]-'
低能的'個男仔好慘- -
話我地浪費學校資源-3-我地比錢嫁'浪費學校資源`
你慳d啦>3<冇無啦啦入黎鬧人'痴q線嫁>3<
聽日默書-口-'為左比成績學校睇-3-所以先默書= =
金日放左學同我個好妹妹>3<n詠仔去左上水`;)
行左好來下'之後返左屋企lu=]
跟住返到屋企'冇幾來寶恩aDD我喎-v-'
問我出唔出黎- -好囉'咁6點2去搵佢- -
遲到-口-'s0r= =我都唔想'玩緊msn嘛xddd
之後出去同佢陪佢食飯同行街'
行到7點幾到啦'返屋企lu:)
星期6跑長跑-口-'都唔知點死好-3-
熱'唔係1個問題;曬先係1個好大既問題\3/
唔打啦'bi~bi~
♥♥仍然是愛你;;痴心也是錯-)`♥♥
0n ThE 0nTsIdE i'm Smi11iNg;;In tHe InSiDe I'm CrYiNg-)`;; |
| 發表時間:2008-07-24 07:44 PM c0mmEnT`唔該=] [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 90 | »
|