由尋日到而家,我的心都未平靜下來,不知因為咩原因,陸運會過得好快,有d患得患失,我係200m win左,但唔知why我仲係好似有d野咁,好困惑,到底我可以點做???這是我第一次咁想win,我係之前的陸運會都係冇所謂的,但this time唔知why我會咁緊張,攪到100m起步時慢左,.......44是我最開心的項目,因為我竟然可以爆足全程,我從未可以爆足全程,就算係校外比賽都係,原因我一定唔會講的.............我都唔知我一直追求的係咩野,時間一秒一秒的逝去,我卻只能站在原地....................................... |