琴晚睇電視睇到2點半格林兄弟幻險記!!睇完就訓啦!!訓到11點幾就起左身!!打機都唔知打咩好!!個d打下個d右打下啦!!打到睇軍槽!!睇完再打過機!!打完食晚飯!!食完再食雪糕!!食完沖!!沖完就打!!打到家下!!打多陣就訓!!天日要民安隊呀真係食屎啦!!每次去都累到hihi(學左高登人講野=.=)本來都唔使步操操咁耐但係要唔知咩鬼課程!!個課程要操2個鐘!!唉=.=救命!!都唔知呀媽要我參加黎做咩!!超煩爆呀!!