嘩嘩嘩~-*
得番廿幾日就放暑假升中一喇.....
好唔捨得 ar ..... 唔想走....但又想升中一
我尼 d 人咪賤格囉= = 唔想走但又想升中一
唉!!唉!!唉!!
[[[ 人總有開始亦總有終結~*]]]
要新ge挑戰,就要有新ge地方,新ge測驗
│-│-│-愛一個人總要受傷害-│-│-│