尋晚峰爺請食野...
梗係叫豪佢..
因為係相熟店舖..
有折之餘...
重有野送...
就係招牌菜..."一口雞"
咬兩淡會俾人打..
人地都開鋪頭做佬細啦..
幾時到我丫..
尋晚早收工..
去左mp5打機..
今日因為無揸車...
返工遲大到...
發覺丫倫真係聾..
因為vip無人..
所以丫倫就偷懶訓左係vip..
重要閂晒d音樂..
咁岩俾我上去見到..
就諗住玩下佢..
開左vip支咪..對住支咪大嗌..."喂...!"
vip係樓上..樓下3號台聽到之後問"咩事"
但係身處係vip的倫爺毫無反應..
嗌左幾聲之後..
好彩佢識得起身..
唔係真係要報警求助..
尋日勁早起左身...
為左去換曹格d非..
唔係換俾自己睇戈下先仆街..
真係無屎搵屎痾..
尋日狗嘿白進look左房又唔柒黎..
重要威到look vip房囉..
好似係到等嘿痾屎咁...
最低死ge就係...
咁多日都落雨..
所以我睇死佢今日都會落..
左以咪無揸車囉...
費是又濕住返屋企..
點知...^!%@*#&!
原本今日休息的我...
11:30 電話來電..
"今晚爆場.返黎開工"
一個電話..
就以時速80公里飛返工司..
途中有一位車友除後跟上..
但是係星際戈幾個灣飛甩左佢...
其實我都係趕住返公司姐...
返到去...空閒到不得了..
結果我地開左幾渣酒玩..
玩到收工...(((酒後駕駛.未收過長時間訓練.請物亂試!!)))
結果又係濕住返屋企..
好攰丫...
呢排勁"甩碌"..
尋晚峰爺玩一號台..
2點幾戈陣..
峰爺一句"我要食士多啤味戈隻新地雪糕"
咁我就要出去買了..(shit)
出面重要落雨tim..
返黎途中..
當我還在毛毛雨的環境下駛到時速約50米時...
4部私家車在我旁邊飛過...
當時並不是想著好型丫...
而是....... 好幸福丫..