原本今日休息ge我,,
點知無得休..
好攰丫...
尋晚同丫龍出左鋪頭吹水...
當我目光呆滯望住部的士時...
突然有部七人車打橫炒埋去..
眼見衝力都幾大..
我埋到去睇時..
兩邊人都無咩傷..
我覺得兩邊都有錯..
的士位係讓先.但係的士無讓..直行...
七人車個司機我諗佢都幾wing下..揸得ok快..
我重記得七人車播住 廿四味 - 激光中 呢首歌..
煩惱已經纏繞住我一個星期多了..
聽過幾位朋友ge安慰..
各有各不同ge意見..
但係無論你地點講都好..
我心中都總有一個傷得好嚴重..
悼念:啊棋
呢排並不開心..
尋晚d客未走..
就同丫華玩了...
無物野我地都唔會自隊..
因為我唔開心..
所以丫華要受罪..(無辦法啦..兄弟嘛..)
因為求醉所以渣渣都好重手..
結果wing住去幫人溝酒..
有條女又係到左住晒..
問完呢樣又戈樣..
結果我幫佢頂左一杯..
溝水真係好鬼難飲..
始終都係soda好..
出到黎丫華以經訓左係到...
我會忍讓 時間過得太長
連挽手都不知痕癢
因為家庭問題..
呢幾日我都好唔開心..
呢d係私人問題..
所以我都唔會擺個樣出黎俾d fd睇..
呢幾日我真係忍得好辛苦..
幾日我都無係屋企食飯..
丫媽.家姐都知道這件事後..
都小出聲左好多..
我由細到大都無嚐過咩叫父愛..
母愛就過份充足..
呢幾日返工都好多"正"事發生..
就係.........(嘻嘻..)
尋日有5條女黎見工...
隻隻都係怪物..請唔落手..
我間房差唔多搞店啦...
自己整..都可以見下人Ge..
前日同丫龍去左新龍(模型店)
睇中左部街7..好令仔丫..
等我快d搞店間房..
咁我又可以繼續砌車生涯了...