琴日好似平時一樣去練空手道
做完熱身,,,師姐就話
"求期搵個對手同自己單挑!?"
之後有個灰帶ga師兄同我講
不如我同你練習下,,,(唔通我話唔好咩._.")
之後同佢打足十分鐘
他媽的,,話就話同我練習
都唔系點到即止,,,(好彩我比彤姐打到好似有鐵布杉>.<)
下下都攞我命,,,之後我火都黎埋一腳
Oh no,,,佢一個手肘,,,正,,聽到有的好似爆玻璃ga聲,,,
原來我斷左骨,,,咁我8月30號點比賽牙-.-
唱留首男人最痛先得啦=.=