i'm win
苦戰左2場,,,我嬴左啦,,,好開心
不過好辛苦,,,點樣打中對手,,,才判都唔比分我...
打足10分鐘,,,不過有小小對唔住佢
佢打足兩場都冇停過,,,就同我打,,,可憐了
~~~~~~~~