今日又系同平時一樣到左2點就去V8打機,,,
不過,,,打左一陣,,有個電話打比我...啊啊
我等左你好內啦...Come Buy打比我 XDDDDDD" 佢去我5點半去802室
之後我到左門口...我引唔到啦...我要扯番飛煙定定神先
一入到去,,,佢問我係唔係扯煙 =..=!! oh no...第一印象就系我有冇扯煙 fuxk you
仲問我有冇女朋友,,,拍左拖幾次,,,關你叉事咩@.@
面試完左,,,佢仲叫我等電話,,,咩意事呀,,打過囉
不過我咁靚仔,,,冇可能唔請啦...係唔係先