琴晚...有得去漁人馬頭睇show ga多謝我啦
因為我...所以先有得去咋,,,我真系個不可多得ge人才
琴晚睇,,,個澳門歌手都唔知佢想點,,原來姣都可以形容到佢,,,真系攞命
之後我仲可以上台同吳雨霏合照(大合照ja)唔駛驚
到左完場去左打機,,食野..有個仲high到去唱K...他媽的,,,如果我哥陣有錢,,我仲唔去
不過都玩得好開心,,,,拍左幾張...下次先post上黎,,,kakaka