番左學一個月啦...
日日都要去氹仔上堂,,
走哥陣又要同D死勞工迫巴士,
星期一,三,六去學空手道
好攰...我不想活了...殺左我啦
我想訓呀...但係系msn識左個女仔(佢唔比我訓)oh no...我死啦
好想回到以前BB仔...飲完奶就訓...醒左又飲奶..
唉....係唔係好變態呀=..=
神呀!!求求你讓我睡