近排好煩...煩咩,,阿媽囉,,,
都唔知系唔系阿媽M到,,,係又鬧,,,唔系又鬧,,
又可能同佢D死人股票,,,,媽的,,
同佢嘈完...之後冇左水庫,,,what the fuck!!
E+都唔知點....所以On 9到當左部機,,,,
好後悔呀,,,,,真系好on9呀我自己,,,,
有冇人有大生意比我做呀!!!
做鴨都得嫁~~