經過E幾日ga考試....真系好似同死神打交...(i'm win)
不過E+放假啦...哈哈....吹咩
我今晚澢硬呀....冇人可以唔比我澢....正
同埋...我生日啦....同我講生日快樂啦....(生日禮物我要吹氣娃娃)
希望有人買比我啦!!
放假大哂.......哈哈