琴日夜晚...諗住同阿爸阿媽講星期五去露營(其實系去陳沖ga家鄉)星期六就番
之後同佢地講左啦...佢地首先就話冇大人...唔比去....
then....我話有大人....佢又話唔比去....佢講:(如果我去左,就永遠唔好番屋企),其實我有諗過唔番屋企
之後火都黎...我就出左街,行左一陣...佢老尾打電話黎...講撚哂粗口....我去左v8一夜...佢on 9到狂打比我(電話)
我聽左一次...我同佢講...你唔想我番...我未唔撚番囉,,,好撚想番屋企...on 9(可能e次系我第一次屌到佢冇哂野可以同我講)
佢又好似D死黑衣求我番屋企,我諗(有骨氣D呀....求我番..你老尾)
我唔想番去....我仲系v8打機...好煩,好煩,好煩
煩到冇朋友!!
|