今日中午....學校搞左個植樹日(只限中3)
之後搭車去路環(我地好似大逃殺D學生)
去到路環...又要行D死人路....行到腳都震..唔系講笑!!
去到山頂....睇到下面就心都寒哂.....
我同沖哥.發揮男子漢ga本色!!
正...暈到唔小ga妹妹仔
不過學校搞多E D活動就Very 骨啦....哈哈