原來一直都係我對唔住人地
成日放人飛機~~
其實我都唔想!!因為我屋企人D思想冇咁開放
咩都唔比...去邊都是問,,,都17碎啦...身份証,回鄉証都唔系我keep
佢地話自己比哂自由你地,,,我想講(自由) 唔係咁囉,,,,
去黑沙過夜都唔比,,,出夜街又唔比,,,
串親佢地,,又講3講4,,零用錢冇嫁啦,,有種就唔好番屋企,,,我當生小個
what the fuck~~佢唔比錢我,,,我雲左份工又唔比我做
唔通E D叫自由,e d叫思想開放,,,,真系好想快D大個
快D出黎做野,,,屋企冇咩留念比我~~
|