旅行~~唔駛講啦...大家都玩得咁開心,,,
不過我都有照port上去ga,,,,
 
之後系4/19啦,,,,今日都好開心ga
死小肥朝早打比我去V8打機,,,佢第一次叫我去,,,,哈哈,,未比佢面去啦
走哥陣時,,,,好似洛狗死咁洛,,,,淋到我唔G點講
不過最開心唔系E樣....係有個女仔sd Messaging比我,,,以下係我地ga對話:
女:今日考完試啦!辛苦左成個星期!生日過成點丫?
我:開心啦!!不過都多謝你ga
女:點解丫?我都未同你慶祝!
我:不過你幫我唱生日歌
女:禁都得!禁仲要唔要搵日出去食返餐?
我:好呀!幾時呀
我:知你考試辛苦啦!要唔要搞大佢呀"哈哈"
女:唔洗丫"只係你同我食下野就得啦"不過時間你定!
我:好呀! 等我約你啦,哈哈
女:好"但你要提前幾日嫁! 係囉"你有女未嫁?
我:嗯!不過我仲未有女友?你介唔介意先?
女:傻既!做嘜介意?禁姐係有?
我:都話冇呀!!信我都得永生
女:白痴"信你者死得慘!
我:點先信我呀??唔通我ga成信咁低
女:呵"做嘜要信你"鬼信你丫:P
我:你等我約你囉
女:好啦"就俾你約下我啦"嘻:-p"
我:嗯
~~完~~
之後我訓唔著啦.....開心到阿媽都唔認得呀
成晚眼光光,,,,,唉~~真系happy die
我ga朋友,,,,教我點做好呀!!
|