琴晚去左音樂軒!!
去到以經11:45分,,我本來就要1:00前走
諗住唔會飲大ga,,不過玩下玩下...以經1:00,,,我阿媽仲未打電話比我
(我諗佢應該訓左啦~~)過左一陣..見到有個好似周柏豪ga人入左黎
我哥陣時以經wing wing地,,我一心要隊wing佢,,,同佢黎十五二十,,我飲5杯,佢先飲得一杯(可憐呀)
不過,佢未入黎之前,,,我以經隊wing左一條女,,飲到我幾辛苦,,佢先醉
之後,,重要ga時刻到啦....就系我突然做左人地ga細路,,,哈哈,,,我家姐就系詩姐(驚未) 我都驚驚地
我見到佢輸左要飲一杯(我心血來潮幫佢飲左)做弟弟ga唔話得
不過,,哥陣時我以經wing左啦...哈哈,,,同埋我唔系第一個湯
番屋企ga路上....我一共湯左5次,,,番到屋企.我系自己房湯到阿媽都唔識得
不過,,,我都好感謝你地,,,如果冇左你地,,,我都唔可以將唔開心ga事忘記(所謂一酒解千仇)
|