今日同陳沖去大陸剪髮....
去左四眼仔剪...第二次去...
我發現一個問題...原來個個髮形師...都戴眼鏡(型呀)
陳沖去剪髮之前買左支野飲(未開),但系去到之後唔見左(傻蝦)
我同佢一齊剪..但系我剪左個頭,佢都未剪好...仲要冇位坐...真系笑死我
之後佢都剪完...番到澳門關口...比警察叔叔捉左入去手身(好笑)
系唔系因為剪左個頭同埋系去四眼仔剪...所以捉左佢...
定系佢靚仔D...我唔9靚仔(可憐)
今日好開心呀...哈哈..