今日突然有朋友叫我去祐漢公園做野(仲話有明星 )
之後我去到,,條粉友叫我著印左叫(陽光少年)件3
叫我做E樣又叫我做哥樣....媽的!!之後佢地話有飯派(我地好似乞E咁)唉~~
不過都有多靚女...正!!仲同佢地一齊跳舞...呵呵!!
之後真系有明星....佢就係(周柏豪) 啦...佢仲叫我同佢影相....不過佢好似乞E,,,所以冇同佢合照
哈哈....就系咁啦