聽日...有大部份朋友都要番學啦
本人有D唔慣,,點解??
冇左成日同我打架ga小肥....
冇左成日同我吹水ga沖沖
冇左成日串我ga幻影同偉哥..
同埋冇哂我識ga朋友
總之一句啦 :得閒飲茶
Call me (I'm waiting for you)