唉,,,過左成個月,好悶呀
琴日阿媽去旅行,,牙!!
冇人煮飯比我食呀,,,嗚嗚
點解佢唔帶我去...可憐ga小朋友
哈哈...不過琴日都去燒烤...
不過E次好似系偉哥第一次搞最失敗ga一次
得七個人,,,叻到冇朋友
玩得都ok開心,,,
彤姐比我用水射濕佢成身,,,大家有眼福啦..哈哈
不過我比人埋入沙入面,,,
仲比人笑,,,媽個hi..唔得,,不次要埋偉哥入去,,可惡!!
同佢地傾心事哥陣!!我見到流星,,我許左個願,,哈哈..lucky
你地見唔到流星呀,,,嗯,,可憐ga小朋友