唉..好累好辛苦,,,有時...我會問自己
點解...要咁做
點解..要成日扮到開心 明明好唔開心
但係..點解..e個世界好似冇野難到自己咁
咁做真係好傻..,好白痴
可能係我唔想有人擔心我.,,又唔想做任何人ga負擔
so有時..我寧願簡自己1個"李"埋咁喊都好
我唔想比人知我唔開心..咁做...我會好過d
我唔開心..,唔想有人理我.
但我亦都好雖要人去關心..去愛惜...去保護
其實..有時..有d野我係知ga..但..又好驚去面對
咁...為去途避..=_=' 最後 傷心ga係自己
我有林過去改..可惜...改唔到
可能..佢係天生ga la..so 冇得改
咁做..,自己就會收到個最失敗ga 下場
但到最尾..自己真係好辛苦ar..(.>_<.)
自己冇聊..亂打下野.
|