『Mr.SeNg's BloG 』

2008 年 11 月 18 日  星期二   陰天

我勝在會演戲...這笨透男孩.... 鬱悶 分類: 未分類

唉..好累好辛苦,,,有時...我會問自己
點解...要咁做
點解..要成日扮到開心  明明好唔開心
但係..點解..e個世界好似冇野難到自己咁
咁做真係好傻..,好白痴
可能係我唔想有人擔心我.,,又唔想做任何人ga負擔
so有時..我寧願簡自己1個"李"埋咁喊都好
我唔想比人知我唔開心..咁做...我會好過d
我唔開心..,唔想有人理我.
但我亦都好雖要人去關心..去愛惜...去保護

其實..有時..有d野我係知ga..但..又好驚去面對
咁...為去途避..=_='  最後 傷心ga係自己
我有林過去改..可惜...改唔到
可能..佢係天生ga la..so 冇得改
咁做..,自己就會收到個最失敗ga 下場

但到最尾..自己真係好辛苦ar..(.>_<.)

自己冇聊..亂打下野.






ws52043130
暱稱: Mr.成成
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
關懷愛G病
2009-07-29
要斬腳,,,痛到想喊
愛別等
總測驗!!加油牙\../

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 163
今日人氣: 1
累積人氣: 1873

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed