甘日心情好悶喇... -口-" 唔知點解D種感覺.. 以前失戀個陣時...都唔係甘樣架'' 可能"" D次傷得太深啦 因為D一次 睇到自己既愛人'' 同人傾'' SO.. 我有妒嫉既FEEL 因為 我太愛D個人了 假如 一個人 睇到自己好愛好愛既人 同第二個女仔傾 你哋會唔會妒嫉呀"" 我念 D次 我個傷口'' 有埋 先好番啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1