甘日更正俾人吓到(死)'' 如果我a哥係度萬上揭穿佢地''' 我算好架啦....點解人地係甘踏我bo''' 好傷人地自尊心架丫ma/.\ 整到我唔見左d筆.. 又要要買一枝.. 好心你地唔好吓人a. 人地心地甘好... 你地唔覺傷人咩” 假如你地.. 親眼見到你最好既人/你最愛你既人... 都好心痛架ma.. 所以.. 大家唔好左傷人地既心喇