到低...『碎』係咩黎架...人地話碎係人類幾時結婚既..... 但係我唔想結婚....好唔捨得媽咪a...但係人地結婚係拍好耐既拖......但係我係唔明.... 點解要結婚a/.\係甘唸逾覺得煩呀......唔明在係d個環境係甘生存....../.\ 我重有好多幾問題想問你地....邊個可以解答到我啦!!!!!!!!!!!!!