個個人都會有一個過錯既''' 你地唔俾機會人地'''' 到時'' 你唔見左野.你都會賴佢架''' 點知'' 原來唔係佢''係第二個人''' 你怪錯個人會嬲你一紲架''' 我都有d個遭遇架''' 你d野可能係唔見左/掉左架'' 唔好怪錯人'' 有個人怪左我偷左佢d'' 我都唔會原諒佢既'' 無真馮實據'' 係甘講3講4'' 就算係我...'' 我都會有馮實據'' 去話人架'' ( e+講d野...係真人真事架'') 大家要好好甘珍惜a