今日全日上堂都冇咩事發生 所以冇野好打=]
放左學要留係hall聽信興講座 好快完..^^
4:30去左寶珮跳舞 benson又跳.. 佢一開始跳就屎忽撻落地..哈^^ 我睇到都覺得痛-,- 但係佢仲要繼續
走果時好winnie"kk買m記食 winnie見到個阿叔係咁係到笑 個阿叔望住佢果陣..佢就拎轉面扮睇單張-,- winnie果時個樣真係勁kai=]