![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 8 日 星期六
今日又係咁返工啦. 放工就打比庭庭豬. 跟住就去左家姐屋企. 等佢bath完我地就出去啦. 落左街我地去左m記買野食先. 買完我地就去左等車出tst返學啦. 去到我地行左陣. 庭庭豬打返比我,佢叫我放學打比佢. 咁我就返學先. 家姐就行街. 到左8點度,家姐上左黎啦. 上完堂,我地去左食野. 咁我就打比庭庭. 佢叫我食完野打比佢. 咁我食完野就打比佢啦. 佢就叫我返到家打比佢. 落車同家姐1齊落. 呀ken真係等緊佢,仆街. 咁我就叫佢唔好係到落啦. 跟住我地就返家啦. 我返到家就打比庭庭豬. bath完我就訓啦. 訓既時候有人打比我. 係庭庭豬,同佢傾左陣. 就再訓啦!!! 掛你 >3<
2005-10-13 03:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||