| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 10 月 6 日 星期五

琴日放工落左元朗買飯上老公b屋企同老公b食飯,,
食完就睇電視,,睇到10點半-
就同老公係後樓梯食煙吹左陣水,,咁就去搭車走啦!!!
返到去就bath啦,,玩左陣電腦,,
聽到d野堅唔開心,,不過我信你fine
咁諗野諗到4點先訓得著,,6點就起左身。
落左YUEN LONG,,又嘈。
[[是否我每天所做的一切一切都是錯的???]]
時常都會自己獨自想*現在跟他在一起是否錯的*
經常因為之前D野嘈,,仲知依家日日都好似冇一日可以開心咁。
我都好辛苦咖,,但係你有冇真正咁諗過我D感受咖???
經常問我的朋友,,到現在的我是否還愛你???
她們會問我的問題,,後黎佢會同我講我還是很很很愛他(個個都是)
但我真的感覺不到,,可能心痛到再沒有感覺了=
琴日多謝呀J*同哥b的慰問=
哥b*你唔好咁火啦!!!!如果你真係咁做我真係嬲死你,,i just love him*
ps**bb , i only need you*i just love you=
2006-10-06 09:36 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|