![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 9 日 星期日
今日返工條女kai嫁. 跟住經理就叫左我去傾. 我叫佢唔好比我見到d人. 好憎呀,xdd. 今日我好早放左啦,放3點9. 咁琴日經理就叫我帶d野比佢地玩. 咁我今日就帶左返黎啦. 係到玩,玩到5點. 跟住就係公司發生左d野. 換好曬3” 我就打比家姐,同佢傾左陣電. 我就send左d野比呀庭. 佢打返比我同佢傾. 佢講左d野比我聽. 我都唔知信唔信佢好. 唔知佢講d野真定假. 唉!!!!!!!! 佢就叫我返到家打比佢. 咁返到家就打比佢啦. 跟住就睇下電視,玩下電腦個d. 晏d就同庭庭豬傾電電啦,開心的. 咁我就訓覺啦. 掛你. >3<
2005-10-13 03:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||