![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 10 日 星期一
今日返工搭車個時見到家姐. 叫佢記住返學. 咁我就返工啦. 返工今日好好玩又好好笑呀. 食lunch個閎好多冇接電話. 跟住我就打返去啦. 點知家姐真係冇返學. 同家姐個呀mun傾左陣. 傾完我就再做野. 放工打到比家姐. 佢同緊呀比1齊,咁都好d. 咁我就打比庭同佢講我放左工啦. 佢叫我返到家打比佢. 咁我返到家就打比佢啦. 家姐係到勁喊. 我好似唔知點咁. 唉!!!!!!!!!!!!!!好煩呀. 晏d睇電視同埋同庭庭傾電電.開心的. 掛你呀 >3<
2005-10-13 03:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||