![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 11 日 星期二
今日8點先起身late左啦. 8點半先返到去. 今日好多人. 不過都ok既. 跟住又比經理叫我入去經理房. 點知全部人都知個件事. 好好笑呀,個個都係到講. 放左工,就打比庭睇下落唔落去. 點知佢係屋企,叫我唔好落去啦. 叫我早d返家. 我就話好呀,我依家返緊去啦. 咁佢就叫我返到去打比佢. 返到去就打比佢先啦. 跟住就睇電視個d啦. 晏d同姐傾電. 再同庭庭豬傾電. bath完就訓啦. 庭庭4點幾打比我,我就同佢傾左陣. 佢話再打比我,叫我一定要聽. 我就話好呀. 咁我就再訓啦. 掛你的 >3<
2005-10-13 04:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||