2005 年 10 月 14 日 星期五
今日同家姐2個都要返工. 返工冇咩. 又係咁. 放工就去左中心同家姐,april... 佢地去傾返d野. 傾傾下個時有人打比我. 好開心呀.叫我去選拔呀. 咁我地去完中心就去左m記一陣. 去完就去左銀座買野. 買完就回家啦. 食飯,睇電視個d. 同埋同豬豬庭傾電話. 傾完就訓啦. 掛你的><
今日同家姐2個都要返工.
返工冇咩.
又係咁.
放工就去左中心同家姐,april...
佢地去傾返d野.
傾傾下個時有人打比我.
好開心呀.叫我去選拔呀.
咁我地去完中心就去左m記一陣.
去完就去左銀座買野.
買完就回家啦.
食飯,睇電視個d.
同埋同豬豬庭傾電話.
傾完就訓啦.
掛你的><
2005-10-20 09:37 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]