2005 年 10 月 15 日 星期六
今日返工返到2點就要走啦. 要出去tst. 去到就選拔啦. 選完就去左行街街同埋去食野. 到左7點又要再返學啦. 選拔入左.好開心呀. 放學就去搭車回家啦. 回到家就bath個d啦. 再同庭庭豬傾電話. 開心的.. 掛><
今日返工返到2點就要走啦.
要出去tst.
去到就選拔啦.
選完就去左行街街同埋去食野.
到左7點又要再返學啦.
選拔入左.好開心呀.
放學就去搭車回家啦.
回到家就bath個d啦.
再同庭庭豬傾電話.
開心的..
掛><
2005-10-20 09:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]