2005 年 10 月 16 日 星期日
今日返8點. 放4點. 冇咩野special. 又係咁. 放工就打比庭庭豬啦. 咁我就回家啦. 返到去就睇下電視個d. 同埋同豬豬傾電電. 11點幾就訓啦. 掛你><
今日返8點.
放4點.
冇咩野special.
又係咁.
放工就打比庭庭豬啦.
咁我就回家啦.
返到去就睇下電視個d.
同埋同豬豬傾電電.
11點幾就訓啦.
掛你><
2005-10-20 09:45 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]