| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 17 日 星期一

今日10點要去整d野.
整完就去左穩mun.
同mun行左陣就返家啦.
返到家就係家度食野.
食完就出去啦.
去到天shui就同埋家姐一齊去令錢先.
令完就搭車出去啦.
落到去係咁買野.
跟住又去左食野.
庭庭豬放學啦,打比我.
叫我上南安打比佢.
我就話好呀.
咁我地再行多陣就上去啦.
我冇打比庭庭豬.
sor 呀 !!!!!
上到去呀妹同佢d fd都係到.
呀妹同我講左d野.
好唔開心咁我就走左啦.
咁我就打比佢同佢講左d野.
個陣真係好好好好好唔開心呀.xdd
咁我同家姐佢地就去左電頭髮啦.
佢地係到等我.
整到8點幾就整好啦.
整個時dad,妹,同埋老公都打過比我.
咁我地枝後就上左國際啦.
上去篤左陣波就走左啦.
跟住去左食野.
去左間coffee shop.
老公打比我,我同佢講話我食完野就返去啦.
食完我地就去左買野.
買完我就走.
咁我就自己1個搭的返去啦.
佢地就繼續行.
搭的個時老公打比我.
我同佢講話我搭緊車返去嫁啦.
我講我會怏d返去嫁啦.
咁我返到去就打比老公同佢佢傾左好耐電電.
咁我就訓啦.
掛你><
2005-10-20 10:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|