![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 25 日 星期二
呀哥hapi bir-day!! 今日去大尾篤玩好開心. 今日返8:30. date左april一齊返學. 返到去就搭車過去啦. 我同幾個人去test左一星章. 其他人都冇test. 好好玩好開心. lunch個時一齊去食煙. 食完就去食野. 跟住又再去食煙同埋好多個. 有10個度..好熱鬧. 我好勁test到一星章呀. 玩完就搭車返黎. 返完黎就同學校d fd一齊食野啦. 食完就陪佢地去打機先. 打完機就去穩埋我呀妹一齊上南安. 穩我條仔同埋我呀哥. 佢地篤完就去左食飯. 食完我同呀妹就返家啦. night就同老公傾電..哈^^
2005-11-07 04:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||