![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 11 月 14 日 星期一
今日冇出街.. all day係屋企.. 1點先起身,,燕燕打比我.. 我個陣先bath緊.. 所以冇去到..sor.. 3點先食lunch.. 食完就睇下電視,,做下hw.. 跟住同april傾左陣電話.. 咁我就食dinner啦.. 打左比呀庭家姐.. 寫信比佢..寫好左啦.. 佢家姐話聽日先同我講..我就話好呀.. 跟住同april傾電同埋打日記.. 真係好好玩呀..哈哈 打到2點幾.. 再玩多陣..同april sms.. 3點幾我就訓覺啦.. 好掛住呀庭呀..哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 >______________________________________________<
2005-11-15 02:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||