2005 年 11 月 20 日 星期日
今日冇出街.. 係屋企食野.. 食完就落去買野.. 買完就回家.. 睇電視,,食下飯,,玩下電腦... 同家姐傾電..知道左d野.. 又同april傾電.. 又有個人打黎同佢傾左好耐.. 唔係呀..謂真嫁..] 我唔係好信... 睇多陣電視.. 供家就打日記啦..
今日冇出街..
係屋企食野..
食完就落去買野..
買完就回家..
睇電視,,食下飯,,玩下電腦...
同家姐傾電..知道左d野..
又同april傾電..
又有個人打黎同佢傾左好耐..
唔係呀..謂真嫁..]
我唔係好信...
睇多陣電視..
供家就打日記啦..
2005-11-20 08:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]