2005 年 11 月 19 日 星期六
呀sell hapi bir-day!!! 係屋企hea左一陣.. 5點9就出去搭車.. 6點30就去到南昌穩我呀妹一齊去.. 7點就去到啦.. 返完學同呀妹去左食野.. 咁就行去搭車返家啦.. 回到家同你玩sms..同埋april玩sms.. 再睇多陣電視就訓啦..
呀sell hapi bir-day!!!
係屋企hea左一陣..
5點9就出去搭車..
6點30就去到南昌穩我呀妹一齊去..
7點就去到啦..
返完學同呀妹去左食野..
咁就行去搭車返家啦..
回到家同你玩sms..同埋april玩sms..
再睇多陣電視就訓啦..
2005-11-20 08:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]