![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 12 月 3 日 星期六
今日4點先起身.. 咁我就去左bath同埋食野啦.. 食完野..咁我就幫mun落街買野啦.. 真係好乖呀我.. 到左6點左右..我就走左啦.. 行去搭車返學.. 返到去都係7點10..冇late到.. 咁就上堂..都好好玩.. 10點就走人..我就同呀菁去買野食上車食.. 12點返到家啦.. 同呀佩..呀杰傾左陣電話.. 就訓啦..聽日要9點起身..
2005-12-05 01:11 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||